Terminal płatniczy obsługuje Karty: VISA, MasterCard, Maestro.

Istnieje również możliwość dokonania opłaty przy pomocy systemu płatności mobilnych BLIK.

W dalszym ciągu pozostaje możliwość realizacji opłat gotówką.

Kasa czynna:

 poniedziałek: od 7.30 do 16.30

 wtorek – piątek: od 7.30 do 14.30

123.jpg

Życzenia Bożonarodzeniowe Starosty Jasielskiego Adama Pawlusia i Przewodniczącego Rady Powiatu Roberta Snocha

kartka Nowe Podkarpacie 125x112

życzenie Biskupa Rzeszowskiego Jana Wątroby

Uprzejmie informujemy, że wykonawca robót budowlanych związanych z remontem drogi powiatowej Nr 1884R Łężyny – Łajsce w km 0+000 – 0+800 w miejscowości Łężyny, w dniach 14 i 17 grudnia br., tj. piątek i poniedziałek, będzie układał warstwę ścieralną całą szerokością drogi. Wiązało się to będzie z całkowitym zamknięciem ruchu kołowego na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 992 do sklepu po prawej stronie w godzinach od 700 do 1700.

W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych, termin zakończenia prac może ulec zmianie, o czym będziemy informować na bieżąco.

Za utrudnienia na remontowanej drodze przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.

 

Starostwo Powiatowe w Jaśle informuje, że w dniu 24.12.2018 r (Wigilia) urząd będzie nieczynny.

W związku z odpracowaniem tego dnia, urząd będzie czynny w dniu 15.12.2018r  (sobota) w godz. od godz. 7.30 -15.30

Polskie Radio Obywatelskie, Przedstawiciel Europejskiej Federacji Radia Obywatelskiego, oferuje bezpłatną pomoc dla oszukiwanych seniorów w zakresie unieważniania nieuczciwych umów.

Bezpłatna pomoc dla oszukiwanych seniorów. Pomagamy seniorom - doprowadzamy do unieważnienia nieuczciwych umów.

Seniorzy coraz częściej stają się ofiarami nieuczciwych praktyk handlowych ze strony rozmaitych firm i naciągaczy. Schemat z reguły wygląda podobnie. Starszy człowiek odbiera telefon, np. z banku, firmy handlowej, telekomunikacyjnej, energetycznej czy ubezpieczeniowej. Bywa, że naciągacze odwiedzają seniora w domu. Osoba, która prowadzi rozmowę, zwykle przedstawia się z imienia i nazwiska, wydaje się miła i pomocna. Wzbudza zaufanie. Szybko też zaczyna namawiać swojego rozmówcę do skorzystania z „wyjątkowej oferty” lub „promocji”. Doradza np. zmianę aktualnego abonamentu telefonicznego, zawarcie nowej umowy na dostawę energii elektrycznej, wzięcie kredytu czy wykupienie polisy. Często też zapraszają na darmowe badania lub promocyjną prezentację, gdzie namawiają na zakup różnych rzeczy za cenę znacznie wyższą od ich wartości.

Wykorzystując ludzką naiwność i niewiedzę, posługując się sprytnymi marketingowymi chwytami, potrafią nakłonić seniora do tego, by podpisał odpowiednie dokumenty i wyraził zgodę na to, co mu się proponuje. Niebawem okazuje się, że miało być taniej i lepiej, a jest drożej i gorzej. Jedno jest pewne, od zaciągniętych zobowiązań trudno się uwolnić, a za rozwiązanie umowy często żądają nawet kilka tysięcy złotych. Takim właśnie sytuacjom nasza organizacja przeciwstawia się.

Warto skorzystać z tej pomocy – napisz do nas Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zadzwoń tel. 42 279 73 55

 

pismo