Odsłuchaj
Polish Czech English German Russian Slovak Ukrainian

Wydział Organizacji i Kadr

  • Referat Organizacji i Kadr,
  • Referat Administracyjno - Gospodarczy,
  • Biuro Rady Powiatu,
  • Stanowisko ds. Archiwum Zakładowego,
  • Stanowisko ds. BHP i Ochrony P. poż.,
  • Stanowisko Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością,

Do podstawowych zadań Referatu Organizacji i Kadr należy w szczególności: 

  1. prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Starostwa, kierowników powiatowych służb, inspekcji i straży oraz kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu z wyłączeniem dyrektorów szkół i placówek oświatowych,
  2. przechowywanie i zabezpieczanie akt osobowych pracowników Starostwa, kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu oraz kierowników powiatowych służb, inspekcji i straży,
  3. prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze,
  4. sporządzanie sprawozdań statystycznych, związanych z zatrudnianiem pracowników Starostwa,
  5. koordynowanie szkoleń, dokształcania i podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Starostwa,
  6. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizowania staży i prac interwencyjnych w Starostwie,
  7. organizowanie i nadzorowanie praktyk zawodowych odbywanych przez uczniów, studentów i aplikantów,
  8. nadzorowanie przestrzegania czasu pracy,
  9. przyjmowanie klientów w sprawach skarg i wniosków na organizację Starostwa,
  10. prowadzenie książki kontroli zewnętrznych, zbiorczej ewidencji materiałów z tych kontroli oraz wniosków i zaleceń pokontrolnych,
  11. organizowanie posiedzeń Zarządu oraz zapewnienie obsługi techniczno-biurowej Zarządu,
  12. przygotowywanie projektów uchwał Zarządu,
  13. prowadzenie ewidencji uchwał Zarządu,
  14. przekazywanie uchwał, decyzji i ustaleń Zarządu do realizacji,
  15. prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej z zakresu działania Zarządu,
  16. przekazywanie materiałów do opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego,
  17. prowadzenie spraw związanych z publikacją w Biuletynie Informacji Publicznej oraz przekazywaniem do właściwych organów oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych do ich złożenia,
  18. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej, w zakresie działania Wydziału,
  19. prowadzenie rejestrów wniosków, aktów wewnętrznych, w tym zarządzeń Starosty, wydawanych upoważnień i pełnomocnictw, jednostek organizacyjnych Powiatu, porozumień zawieranych przez Starostę lub Powiat,
  20. prowadzenie spraw związanych z nadzorem nad Powiatowym Urzędem Pracy w Jaśle, z wyłączeniem prowadzonych przez jednostkę inwestycji i remontów,
  21. przygotowywanie zarządzeń wewnętrznych Starosty, dotyczących organizacji Starostwa,
  22. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Powiatu wraz z jednostkami podległymi,
  23. prowadzenie Sekretariatu Starostwa,
  24. organizowanie i obsługa przyjęć klientów (stron) przez Starostę i Wicestarostę w sprawach skarg i wniosków,
  25. organizowanie i obsługa narad Starosty z kierownikami komórek organizacyjnych,
  26. prowadzenie kancelarii ogólnej, zapewniającej obsługę kancelaryjną Starostwa,
  27. prowadzenie Punktu Obsługi Klienta,
  28. obsługa informatyczna Starostwa,
  29. prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych.

Do podstawowych zadań Referatu Administracyjno - Gospodarczego należy w szczególności: 

  1. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo- technicznym, zakupem sprzętu i wyposażenia oraz naprawą i konserwacją,
  2. prowadzenie analitycznej ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz pozostałych środków trwałych,
  3. prowadzenie ewidencji obwieszczeń i ogłoszeń zamieszczanych w Starostwie oraz obsługa tablicy ogłoszeń,
  4. zapewnianie zaopatrzenia budynku Starostwa w media i wywóz nieczystości,
  5. zapewnienie informacji wizualnej dla klientów,
  6. zapewnienie obsługi centrali telefonicznej, urządzenia kopiującego obsługi i transportu osobowego,
  7. zapewnianie bieżących napraw wynikających z eksploatacji budynku Starostwa,
  8. zapewnienie całodobowego dozoru budynku Starostwa,
  9. sprawowanie nadzoru nad eksploatacją budynku Starostwa i prowadzenie ksiąg obiektu według zasad określonych w prawie budowlanym,
  10. zapewnianie serwisu, konserwacji i utrzymania w stałej sprawności sprzętu przeciwpożarowego, urządzeń kotłowni gazowej, sieci centralnego ogrzewania, sieci elektrycznej, przewodów kominowych i wentylacyjnych oraz sieci wodociągowo - kanalizacyjnej,
  11. koordynowanie wymaganych przeglądów instalacji budynku Starostwa,
  12. prowadzenie spraw związanych z wynajmowaniem wolnych pomieszczeń biurowych i piwnic w budynku Starostwa.

Do podstawowych zadań Biura Rady Powiatu należy w szczególności: 

  1. gromadzenie i przygotowywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady i Komisji Rady,
  2. przygotowywanie materiałów na posiedzenia Rady i Komisji Rady,
  3. sporządzanie protokołów z sesji Rady,
  4. prowadzenie rejestrów uchwał Rady, wniosków i opinii Komisji Rady, interpelacji i wniosków radnych.
  5. przekazywanie Zarządowi do realizacji uchwał Rady, wniosków Komisji, interpelacji i wniosków radnych oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem,
  6. przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady,
  7. opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady,
  8. obsługa kancelaryjno - biurowa Przewodniczącego Rady,
  9. prowadzenie ewidencji udziału radnych w sesjach i posiedzeniach Komisji,
  10. prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej z zakresu działania Rady,
  11. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i organizacją wyborów.

Do podstawowych zadań Stanowiska ds. Archiwum Zakładowego należy prowadzenie archiwum zakładowego.

Do podstawowych zadań Stanowiska ds. BHP i Ochrony P. poż. należy zabezpieczenie realizacji zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa w zakresie BHP i p. poż.

Do podstawowych zadań Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością należy w szczególności: 

  1. sprawowanie nadzoru nad prawidłowością funkcjonowania systemu zarządzania jakością,
  2. podejmowanie wszelkich działań, celem utrzymania systemu zarządzania jakością,
  3. inicjowanie, opracowywanie i wdrażanie wszelkich rozwiązań mających na celu doskonalenie systemu zarządzania jakością,
  4. sprawowanie nadzoru i zarządzanie dokumentacją systemową,
  5. koordynowanie działań związanych z prowadzeniem auditów wewnętrznych,
  6. sprawowanie nadzoru nad realizacją działań korygujących i zapobiegawczych oraz dokonywanie oceny skuteczności tych działań,
  7. przedstawianie kierownictwu sprawozdań dotyczących funkcjonowania systemu zarządzania jakością i wszelkich potrzeb związanych z jego doskonaleniem,
  8. upowszechnianie w Starostwie świadomości dotyczącej wymagań klientów zewnętrznych.

CK Najnowsza galeria

Najnowsza galeria

CK Najnowszy film

Najnowszy film

Odsłuchaj