Drukuj

 Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy w szczególności

  1. zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  2. prawo wytaczania powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowania, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów,
  3. składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  4. występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
  5. współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,

tel. 13 448 64 43, pok.219

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wytworzony przez: Paweł Szot (Informatyk)
Nadrzędna kategoria: Starostwo Powiatowe
Kategoria: Struktura organizacyjna
Odsłony: 2669

Brak załączników.

Opis zmianDataOsobaPorównaj
Artykuł został wytworzony. poniedziałek, 24, październik 2016 10:46 Paweł Szot
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 22, styczeń 2018 14:24 Paweł Szot